LADELØSNINGER TIL ERHVERV, BOLIGFORENINGER OG DET OFFENTLIGE
Alt samlet ét sted
Vi favner arbejdet med installation og drift af ladestandere og -bokse fra A-Z.
I skal kun forholde jer til én kontaktperson.
UDVIKLING AF KOMPLETTE LADELØSNINGER
Med udgangspunkt i jeres nuværende og fremtidige situation
Vi tager udganspunkt i jeres nuværende situation og udvikler ladeløsninger som dækker jeres behov nu og her, men vi indtænker også plads til udvidelser i fremtiden, i takt med udbredelsen af elbiler.
Vi udvikler projekter i alle størrelsesordener – fra en enkelt ladeboks til frisørsalonen til store ladeinstallationer i boligforeninger og virksomheder.
Vi lægger stor vægt på et tæt samarbejde med kunden og sørger for at tænke alle faktorer, herunder økonomi og finansiering, ind fra starten.
INSTALLATION OG IDRIFTSÆTTELSE
Vi tager os af alle elementer af projektet
Vi favner bredt: Fra evt. anlægsarbejde, kabelføring, net-tilslutning og tavleudvidelse til drift af den færdige ladeløsning - vi udfører alle elementer. Gennem hele forløbet, fra idéfase til arbejdet er udført, har I én og samme kontaktperson hos LadeMesteren.
Vi installerer vi som udgangspunkt selv ladeløsningerne, men vi har også stærke samarbejdspartnere, klar til at træde til, på større projekter.
Via vores samarbejdspartnere kan vi opsætte en komplet administrationsløsning for jer, så al info vedrørende jeres ladere og brugere er samlet ét sted. Løsningen kan efterfølgende overdrages til jeres egen administrator eller I kan vælge, at en af vores partnere skal stå for håndtering af den videre udvikling og administration.
ADMINISTRATIONS- OG SERVICEAFTALER
Vi hjælper jer igang med en komplet administrationsløsning
LadeMestren tilbyder, i samarbejde med partnere, vi komplette og gennemprøvede betalings- og administrationsløsninger.
Dermed kan vi tilbyde at administrere jeres ladeløsning, hvor vi håndterer - eller hjælper jeres administrator med at håndtere - alle aspekter af den daglige drift; det kan f.eks. være overvågning af forbrug, brugeradministration, afregningspriser, opsætning af løsninger til firmabiler m.m.
I kan dermed opnå en ladeløsning som er helt administrationsfri.
DET TYPISKE FORLØB - trin for trin
Det starter med en god dialog
Dialog og udvikling
Erfaringsvis ved vi, at det kan betale sig at investere i en grundig dialog omkring jeres kommende ladeløsning før arbejdet går i gang. På den måde kan vi sikre, at løsningen er så optimal og fremtidssikker som muligt. I mange tilfælde vil et besøg på jeres adresse være nødvendigt; vi får set jeres nuværende elinstallation og diskuteret placering af ladestandere/-bokse, kabelføring, anlægsarbejde m.v.. Desuden er det vigtigt at få klarlagt, hvorledes I ønsker at administrere adgang til ladere, evt. priser m.m..
Brug vores kontaktformular eller giv os blot et ring, så vi kan tage den indledende dialog.
I modtager fast tilbud
Ud fra aftaler lavet i udviklingsfasen, vurderer vi jeres behov for ladestandere/-bokse samt arbejdsdelen i forbindelse med installationen. Vi skræddersyer en løsning og sender et samlet tilbud til jer pr. mail. Tilbuddet inkluderer alt, også evt. udgravning, anlægsarbejde, kabelføring o.l.
LadeMesteren koordinerer alt arbejdet, I har fra start til slut i forløbet én og samme kontaktperson.
For at acceptere tilbuddet, vælger I "Accept" i den tilsendte tilbudsmail.
Ordrebekræftelse
I modtager en ordrebekræftelse pr. mail; den indeholder et forslag til installationstidspunkt. Ønsker I et andet tidspunkt, bedes I ringe til os på tlf. 2019 5612. Når nyt tidspunkt er aftalt, modtager I en ny bekræftelse.
Vi sender en påmindelses-SMS to dage før installationsarbejdet går i gang.
Vi udfører installationen
Vi gennemfører installationen på den aftalte dato. Afslutningsvis udfører vi alle relevante og lovpligtige test af installation og ladestander/-boks og gemmer dokumentationen.
Hvis I ønsker det, demonstrerer vi gerne brugen af ladeinstallationen.
Vi kan også hjælpe opsætning af jeres ladeløsning i Monta, så alting er klar til drift når vi kører.
Opsætning af administrationløsning
Vi hjælper med at sætte den rigtige software-løsning op til administration af jeres ladeløsning. Det kan f.eks. være overvågning af forbrug, refusion af elafgift, administration af brugere, adgangsrettigheder, differentieret betaling for opladning, løsning til firmabetalt hjemmeladning af firmabiler og offentlig adgang til ladere.
Vi kan også tilbyde en driftsaftale hvor vi vedligeholder og administrerer jeres løsning efterfølgende.